Suche einschränken:
Zur Kasse

Makkelijk lezen - Ik ben geen topmuis

AVI E3-niveau

Hoe verander je een angstmuis is een topmuis? Jeena is een vriend van Geronimo. Hij probeert Geronimo om te toveren tot een dappere knager. Jeena bedenkt gevaarlijke en enge dingen voor Geronimo. Kan Geronimo zich redden. Eerst door de woestijn, dan naar de Noordpool, vervolgens door de jungle en ten slotte in een donkere grot. Weet de angstmuis zijn kop koel te houden?

Speciaal voor onze feestsnuiten hebben we bij een aantal boeken feestartikelen gevoegd. Bij dit boek krijg je servetjes. Spaar alle feestartikelen!

De andere feestartikelen vind je bij:
Schimmen in het Schedelslot (Ballonnen)
Vier knagers in het Wilde Westen (Versiersels voor rietjes)
Ridder voor een dag (Feestwegwijzers)
Fantasia XII (Vriendschapsarmbandjes)
Expeditie Zonnesteek (Plaktattoos)

CHF 15.50

Lieferbar

ISBN 9789085923930
Sprache dut
Cover Fester Einband
Verlag Wakkere Muis, B.V. De
Jahr 2017

Kundenbewertungen

Dieser Artikel hat noch keine Bewertungen.